Klachten

Wij proberen uw behandeling door en uw bezoek aan Rijnzicht Oogkliniek zo goed mogelijk te laten verlopen. Als u suggesties heeft om de zorg te verbeteren of niet geheel tevreden bent, dan horen wij dit graag.

Privacy

Rijnzicht Oogkliniek gaat uiterst zorgvuldig met uw privacy om. U leest hier alles over in ons privacy statement (pdf).

Klachten en suggesties

U kunt uw suggestie/opmerking/klacht doorgeven aan de balie, uw behandelend oogarts of de praktijkmanager. Door ons op de hoogte te stellen kunnen wij de zorg voor u en andere klanten verder verbeteren.

Wanneer een klacht langs deze weg niet naar tevredenheid op te lossen is, zal onze klachten functionaris voor u bemiddelen. Indien de klacht vervolgens naar uw oordeel niet tot genoegen is opgelost zal deze in behandeling worden gegeven aan een onafhankelijke klachtencommissie. Rijnzicht Oogkliniek is aangesloten bij de Geschillencommissie van de ZKN, zie ook http://zkn.nl/geschillen.