Wij proberen je behandeling door en je bezoek aan Rijnzicht Oogkliniek zo goed mogelijk te laten verlopen. Als je suggesties hebt om de zorg te verbeteren of niet geheel tevreden bent, dan horen wij dit graag.
Privacy
Rijnzicht Oogkliniek gaat uiterst zorgvuldig met jouw privacy om. Je leest hier alles over in ons privacy statement.
Klachten en suggesties
Je kunt je suggestie/opmerking/klacht doorgeven aan de balie, jouw behandelend oogarts of de praktijkmanager. Door ons op de hoogte te stellen kunnen wij de zorg voor jou en andere klanten verder verbeteren.
Wanneer een klacht langs deze weg niet naar tevredenheid op te lossen is, zal onze klachten functionaris voor je bemiddelen. Indien de klacht vervolgens naar jouw oordeel niet tot genoegen is opgelost, zal deze in behandeling worden gegeven aan een onafhankelijke klachtencommissie. Rijnzicht Oogkliniek is aangesloten bij de Geschillencommissie van de ZKN, zie ook http://zkn.nl/geschillen.